خدمات سئو سایت در رشت و گیلان

برای مشاوره خوب و همکاری با یک تیم قوی برای سئو با شماره های زیر تماس بگیرید تا بتونیم بهترین مشاوره و مسیر رو برای رشد سایتتون انجام بدیم تا در دنیای بزرگ گوگل که روزانه میلیون ها جستجو توسط کاربران انجام میشه ، سهمی از این ورودی کاربران برای وب سایت شما باشه تا بتونید مشتریانی از همین کاربران تبدیل کنید.

شماره های تماس

نمونه کلمات سئو شده توسط بهساوب

کلمات کار شده برای وبسایت پارسیان فیلتر

  • فیلتر سفارشی
  • فیلتر هواکش راهسازی
  • فیلتر برودتی آمونیاک

کلمات کار شده برای وبسایت گروه صنعتی فریدونی

  • ویژگی درب و پنجره آکاردئونی
  • نمایندگی وین تک در رشت
  • نمایندگی وین تک در گیلان
  • نمایندگی آکپا در رشت
  • نمایندگی آکپا در گیلان
  • نمایندگی کرتین وال در رشت
  • ترمال بریک در رشت

کلمات کار شده برای وبسایت دیجی رفان

  • نمایندگی چکاد در رشت
  • نمایندگی چکاد در گیلان
  • نمایندگی ایران کاربراتور در رشت
  • نمایندگی ایران کاربراتور در گیلان

رشد سئو 6 ماهه یک سایت فروشگاهی

رشد سئو 6 ماهه یک سایت فروشگاهی

مراحل انجام سئو

کارهایی که برای سئو اصولی و درست برای وبسایت شما لازم است

آنالیز کلمات کلیدی

بررسی و جستجوی کلمات دقیقی که شما می خواهید در حوزه ی کسب و کارتان در نتایج گوگل رتبات اول داشته باشید

بهینه سازی داخلی سایت

قبل از شروع سئو سایت ، ساختار سایت شما باید مورد بررسی قرار گیرد تا ربات های گوگل به درستی سایت شمارا بررسی کند

تولید محتوا

تولید محتوا براساس حوزه ی فعالیت شما بصورت نوشتاری ، عکاسی و ویدیویی ، تا کاربر اطلاعات لازم را داشته باشد

لینک سازی

در این بخش کلمات کلید مورد نظر شما چه در داخل سایت و سایت های دیگر و یا شبکه های اجتماعی لینک سازی می شوند

رپورتاژ

برای اینکه بتوانیم هر چه سریعتر به رتبات برتر گوگل برسیم باید مقاله هایی را در سایت های دیگر منتشر کنیم

مانیتورینگ سایت

بعد از انجام مراحل مورد نظر باید از طریق سرچ کنسول میزان پیشرفت و ورودی های سایت مورد بررسی قرار گیرد

سئو چیست ؟

SEO مخفف Search Engine Optimization بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرآیندی است که برای کمک به یک وب سایت یا محتوایی تا در رتبه بالاتر در گوگل نمایش داده شود و اما تعریف دیگر، یک استراتژی برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو است.

این ها شامل شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که مخاطب هدف شما هنگام جستجوی محصولات یا خدماتی مانند شما ارائه می دهید را در موتورهای جستجو، تلاش می کند.

تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پولی در گوگل این است که سئو شامل رتبه‌بندی «ارگانیک» است، به این معنی که برای حضور در آن رتبه های بالا گوگل پولی پرداخت نمی‌کنید. برای ساده‌تر کردن آن، بهینه‌سازی موتور جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه‌سازی آن است، بنابراین موتورهای جستجو مانند Google وقتی کسی چیزی را جستجو می‌کند، آن را در بالای صفحه نشان می‌دهد.

به عنوان مثال وقتی شخصی “خرید گوشی آیفون 13 پرو” را در گوگل تایپ  و جستجو می کند، احتمالاً به دنبال قیمت گوشی و اطلاعاتی در مورد سخت افزار  آن است. اگر مقاله ای در مورد گوشی های آیفون نوشته اید، دوست دارید کاربران مقاله ای که شما نوشته اید را در جستجوی گوگل پیدا کنند. برای اینکه هر کسی بتواند مقاله ی شمارا پیدا کند، باید بالاتر از همه وب سایت های دیگر با خرید گوشی آیفون 13 پرو قرار بگیرید. این آسان نیست، اما این همان چیزی است که بازاریابی سئو در مورد آن است.

چرا باید سایت خود را سئو کنیم ؟

6 دلیل که چرا وب سایت شما به بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز دارد

1 . می تواند به شما در ساختن برندتان کمک کند

اگرچه نام تجاری اغلب به عنوان یک استراتژی بازاریابی سنتی در نظر گرفته می شود، در حالی که SEO به طور محکم در دسته دیجیتال قرار می گیرد، این دو شامل مراحل مشابه ای هستند. و وقتی به مراحل بهینه سازی سایت نگاه می کنید، عوامل مشابه هستند. شما باید محتوایی ایجاد کنید که مطابق با نیازها و علایق مخاطبان شما باشد، سپس راه هایی برای به دست آوردن لینک به آن محتوا از سایت های دیگر بیابید.

اگر این رابطه را هنگام توسعه استراتژی سئوی خود در نظر داشته باشید، می توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید و محتوایی را ایجاد کنید که مطابق با تصویری باشد که می خواهید برند شما داشته باشد. سپس، حضور آنلاین شما نشان‌دهنده برند ایده‌آل شما خواهد بود – و به شما کمک می‌کند آن را با مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

2 . یک وب سایت بهینه شده کاربران بیشتری کسب می کند

در ظاهر، هدف بهینه سازی سئو بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو است. اما فراتر از آن، هدف از دستیابی به رتبه های بالا، جذب ترافیک بیشتر است و در حالت ایده آل، تبدیل آن ترافیک به مشتریان و در نهایت خرید آن مشتریان از محصولات و خدمات شما می باشد و این به صورت اعجاب آوری، کار می کند.

3 . این به مخاطبان هدف شما کمک می کند تا سایت شما را پیدا کنند

سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در مقابل مخاطبان هدف خود قرار بگیرید زیرا آنها به طور فعال در جستجوی اطلاعات هستند. و با توجه به اینکه مصرف کنندگان چقدر از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند، این یک فرصت بزرگ است.

در واقع، 62 درصد از مصرف‌کنندگان زمانی که می‌خواهند درباره یک کسب‌وکار، محصول یا خدمات جدید بیشتر بدانند، ابتدا به موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند  و 41 درصد وقتی آماده خرید هستند از آن‌ها استفاده می‌کنند. این به این معنی است که اگر می‌خواهید کسب‌وکار شما بخشی از فرآیند تحقیق آنلاین کاربر ان باشد، باید در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید نشان داده شوید.

به علاوه، طبق همان نظرسنجی، 48 درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از وب‌سایت رسمی یک کسب‌وکار دیدن کنند تا درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین داشتن یک حضور آنلاین قوی نه تنها به شما کمک می کند تا به اهداف بازاریابی خود برسید، بلکه به مخاطبان هدف شما نیز امکان می دهد تا به روشی که برای آنها مناسب است، تحقیق و خرید کنند.

4 . اعتبار و اقتدار شما را افزایش می دهد

اینترنت به شدت، روند فروش را برای بسیاری از مشاغل تغییر داده است. این به این دلیل است که امروزه مصرف کنندگان به منابع مفید زیادی دسترسی دارند که می تواند به آنها کمک کند قبل از صحبت با یک نماینده فروش در مورد گزینه های خود بیاموزند و شما می توانید با بهینه سازی سئو بر روی وبسایت خود،  بخشی از این فرآیند یادگیری برای کاربران شوید. هنگامی که محتوای آموزنده و با ارزش ایجاد می کنید، این فرصت را دارید که در اوایل مرحله تحقیق، در بین مشتریان بالقوه اعتماد و اعتبار ایجاد کنید.

5 . می تواند به شما کمک کند از رقبای خود جلوتر بمانید

همانطور که سایت خود را بهینه می کنید، فقط برای بهبود رتبه سایت خود در صفحات نتایج کار نمی کنید. بلکه شما همچنین بالاتر از رقبای خود حرکت می کنید. فقط در نظر بگیرید که اولین نتیجه در هر صفحه نتایج مشخص شده به طور متوسط ​​20.5٪ از کلیک ها را دریافت می کند. و  نتیجه دوم 13.32 درصد و سومین نتیجه 13.14 درصد است.

این بدان معناست که با بالا رفتن در نتایج جستجو، درصد بیشتری از کلیک‌ها را برای کلمات کلیدی هدف خود به دست خواهید آورد  و شما  درآمد بیشتری نسبت به رقبای خود خواهید داشت.

6.تجربه کاربر را بهبود می بخشد

هدف نهایی گوگل ارائه بهترین نتایج جستجو ممکن برای کاربران خود است. در نتیجه، بسیاری از به‌روزرسانی‌های الگوریتم آن‌ها بر این تمرکز می‌کنند که مطمئن شوند کاربران را به سایت‌هایی هدایت می‌کنند که نه تنها محتوای مرتبط را ارائه می‌دهند، بلکه یک تجربه کاربری عالی نیز دارند.

به همین دلیل است که امروزه، عوامل فنی سایت مانند سازگاری با موبایل، قابلیت استفاده و سرعت سایت نقش بسیار بیشتری در رتبه‌بندی را ایفا می‌کنند در حالی که این بدان معنی است که بهینه سازی سایت شما ممکن است به پشتیبان حرفه ای تری نیاز داشته باشد، همچنین به این معنی است که شما به طور مداوم تجربه کاربری ارائه شده توسط سایت خود را بهبود خواهید بخشید.

و هنگامی که تأثیر تجربه کاربر  و تبدیل آن ها  به مشتری بالقوه را در نظر بگیرید، این می تواند تأثیر قابل توجه ای بر فروش و درآمد شما در دراز مدت داشته باشد.

 

برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان نیاز  است ؟

همه ی کافرمایانی که به دنبال سئو برای وب سایت خودشون هستند، می خوان وب سایتشون با یکسری کلمات تو گوگل رتبات برتر رو داشته باشه. باید این رو در نظر داشته باشیم رسیدن به رتبه اول گوگل برای هر وب سایتی که کسب و کاری رو شامل میشه متفاوت هستش.

برای رسیدن به رتبات برتر گوگل ، فاکتورهای زیادی مثل اعتبار دامنه، سابقه ی فعالیت، وضعیت رقبا و … شامل میشه. در کل برای رسیدن رتبات برتر و صفحه ی اول گوگل باید کمه کم 6 ماه تا یکسال صبوری داشته باشید، البته برای کلماتی که رقبای کمتری دارند تا 3 ماه هم میشه به رتبه های خوبی رسید. در اینجا 3 فاکتور مهم برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل رو بهتون می گیم :

  • از نظر UI & UX  بهترین پیاده سازی رو انجام بدید تا سایتی اصولی داشته باشید.
  • به طور منظم محتوای با کیفیت تولید و برای  سایت خود تقویم محتوایی داشته باشید.
  • حتما از بک لینک داخلی و خارجی و رپورتاژ  از ماه های 4 و 5 فعالیت سئو، استفاده کنید.

 

چرا باید برای موتورهای جستجو سئو انجام داد ؟

برای اینکه موتورهای جستجو مانند گوگل بتوانند نتایجی مطلوبی به کاربران خود نشان بدهند احتیاجه ملزم به سئو دارند. با انجام سئو مناسب برای محتواها، موتورهای جستجو راحت تر می توانند به محتوای هر سایتی رتبه بدهند تا کابران بتوانند نزدیک ترین محتوا رو نسبت کلمه ای که جستجو کردن رو پیدا کنن. ربات های موتور جستجو به صورت دائم در دنیای وب در حال خزیدن می باشد تا محتواهای تازه را پیدا کند و سئو می تواند کمک کند تا سریع تر این کار ر انجام دهد.

 

معرفی 7 الگوریتم گوگل

موتور جستجوی گوگل از الگوریتم های گوناگونی برای رتبه دادن به سایت ها برای نمایش آن ها استفاده می کند. الگوریتم های گوگل به صورت مستمر  آپدیت می شوند تا بتوانند بهترین نتایج را برای جستجوی کاربران نشان دهد. در این بخش قصد داریم 7 تا از مهم ترین الگوریتم های موتور جستجوی گوگل را به شما معرفی کنیم.

الگوریتم پاندا : از قدیمی ترین الگوریتم های گوگل می باشد که در سال 2011 معرفی شد و سایت هایی که محتواهای آن کیفیت پایینی داشته باشد پیدا می کند و رتبه ی آن ها را کاهش می دهد.

الگوریتم کبوتر : این الگوریتم که نام خارجی آن Pigeon  می باشد در سال 2014 توسط گوگل معرفی شد که این کارایی را دارد تا جستجوهای محلی را نشان دهد. برای مثال شهر به شهر یا استان به استان.

الگوریتم پنگوئن : با استفاده از این الگوریتم، می توان آمار و با کیفیت بودن بک لینک های یک وبسایت را مورد بررسی قرار داد و این الگوریتم سال 2012 معرفی شده و این الگوریتم برای مقابله با لینک سازی هایی غیر طبیعی یا باعث اسپم می شدند بوجود آمد.

الگوریتم گوگل دنس : نام ایرانی این الگوریتم رقص گوگل می باشد و کاراییش این است که تا رتبه های سایت ها را به صورت مستمر بروز کند و بهترین نتیجه ها در رتبه های برتر نشان دهد.

الگوریتم برت : این الگوریتم در سال 2019 به کاربران ارائه شد و این الگوریتم باعث می شود تا از جستجوی کاربران ، نتایج نزدیکتری به آن ها نشان دهد.

الگوریتم رنک برین : این الگوریتم در سال 2015 به دنیا معرفی شد و الگوریتم Rnak Brain به رفتار کاربر در داخل صفحه های سایت رو بررسی میکنه. این الگوریتم برای این به وجود اومده که درک مناسب تری از جستجوی کاربر داشته باشه گوگل و در نهایت بتونه نزدیک ترین و بهترین نتیجه رو به کاربران نشان دهد و نکته ی دیگه ای هم که وجود داره این الگوریتم برای مبارزه با سئو کلاه سیاه به وجود اومده.

الگوریتم مرغ مگس خوار : از مهم ترین الگوریتم های موجود در دنیای گوگل این الگوریتم می باشد. الگوریتم Hummungbird برای رتبه بندی صفحه های وب سایت در نتیجه ها می باشد. اگر می خواهید از الگوریتم مگس خوار امتیازهای مثبتی بگیرید باید محتوای با کیفیتی تولید کنید. این الگوریتم در سال 2013 معرفی شد.

مزایای همکاری با فریلنسرهای سئو :

همکاری با فریلنسرها برای کارفرما مزایاهای زیادی را دارد که چندتای آن را برای شما بررسی میکنیم :

1 . کاهش هزینه ها : زمانی که یک فریلنسر را استخدام می کنید، به دلیل اینکه او هزینه های اجاره دفتر، بیمه و کارمندی ندارد که حقوق بدهد، می تواند به راحتی مبلغ کمتری از شما بگیرد که برای شما هم به صرفه می باشد.

2 . انعاطاف پذیری زمانی : به علت اینکه فریلنسر زمان کاریشان دست خودشان است ، شما می توانید در زمانی که با او همکاری دارید، به روی اهداف مشخصی از پروژه با او همکاری کنید و کارهای غیر مهم تر را بعدا انجا دهید.

3 . افزایش سرعت اجرا

4 . ارتباط آسان و راحت

5 . تمرکز کاری و تعهد به پروژه

چگونه بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام دهیم؟

1 . روی کاربر تمرکز کنید

2 . از بهینه سازی کلمات کلیدی استفاده کنید

3 . سایت خود را برای شاخص موبایل اول بهینه کنید

شما با عنوان خدمات سئو سایت در رشت و گیلان در این صفحه می باشید و اگر نقطه نظری در مورد عنوان خدمات سئو سایت در رشت و گیلان دارید با ما در میون بزارید.

گوگل ادز یا تبلیغات گوگل

Google Ads برنامه تبلیغات آنلاین گوگل است. از طریق Google Ads، می‌توانید به صورت موشک و در سریع ترین زمان ممکن به رتبات اول گوگل بروید تا افراد را دقیقاً در زمانی که به محصولات و خدماتی که شما ارائه می‌دهید علاقه مند هستند، به دست آورید.

با Google Ads  می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود، کمک به فروش محصولات یا خدمات، افزایش آگاهی و افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید.

حساب‌های Google Ads به صورت آنلاین مدیریت می‌شوند، بنابراین می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را در هر زمانی ایجاد و تغییر دهید، از جمله متن آگهی، تنظیمات، و بودجه. هیچ تعهدی برای حداقل هزینه وجود ندارد و شما میتوانید به میزان دلخواه  بودجه خود را تنظیم و کنترل کنید. شما انتخاب می کنید که تبلیغ شما کجا نمایش داده شود و با چه کلماتی در رتبه های اول گوگل نشان داده شوید و  بودجه ای را تعیین می کنید که برای شما راحت باشد، و به راحتی تاثیر تبلیغات خود را اندازه گیری می کنید.

شرکت های زیادی هستند که در خوزه ی سئو سایت در رشت و گیلان فعالیت دارند ولی در انتخاب تیمتون در حوزه سئو سایت در رشت و گیلان دقت بسایر بالایی داشته باشید چون از شهر ها و استان های دیگه با عنوان سئو سایت در رشت و گیلان در اینجا فعالیت دارند و این دوری باعث می شود پروژه ی شما به خوبی انجام نشود پس در حوزه ی سئو سایت در رشت و گیلان دقت بیشتری داشته باشید.

اگر به دنبال شرکت خدمات سئو سایت در رشت و گیلان می باشید می توانید از طریق شماره های مربوطه با بهساوب در ارتباط باشید

انواع سئو سایت

با این سه کار به وب سایت و کسب و کار خود قدرت بیشتری بدهید

سئو تکنیکال

به قسمتی کاری از سئو گفته می شود که شامل مسائل فنی می باشد، یعنی اینکه یک سایت از نظر ui & ux یا همون طراحی رابط کاربری و طراحی گرافیکی به صورت اصولی طراحی شده باشد، سرعت بارگزاری مناسب باشد و در دستگاه هاهم لبتاپ هم تبلت و هم موبایل بصورت اصولی باشد و تمامی پارامترهای امنیتی هم لحاظ شده باشد.

سئو داخلی

تنظیم کردن و تدوین کردن تقویم برای انتشار کردن محتوا ، ساخت یک محتوای با کیفیت بالا ، لینک سازی به صفحات داخل خود سایت ، بهینه کردن تصاویر ، دسته بندی کردن مطالب و ... خیلی دیگر مواردی سئو داخلی مناسب برای وبسایت شما می باشد و سئو داخلی بیشتر برای تولید محتوای مناسب و درست برای سایت می باشد.

سئو خارجی

حالا بعد از اینکه سایت شما از لحاظ تکنیکالی اصولی باشد و برای محصولات یا بلاگ محتوای مناسب انتشار دادید و همه چی مناسب بود تازه وقت آن است تا کارهایی در بیرون از وب سایت خود انجام دهید تا بتوانید از سایت های دیگر قدرت بگیرید و با گوگل یا مشاهده این محتوا در سایت های دیگر که به سایت شما لینک داده شده به سایت شما اعتبار می دهد.

تماس با بهساوب جهت مشاوره سئو

نیاز به مشاوره دارید ؟

اگر برای خدمات سئو سایت در رشت و گیلان به مشاوره نیاز دارید از طریق فرم مقابل با ما در ارتباط باشید، تا در کمترین زمان بتونیم بهترین و کاربردی ترین مشاوره از سمت ما داشته باشید و از طریق راه های زیر هم می تونید با ما در ارتباط باشید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نمونه کارها

پروژه هایی که بهساوب انجام داده …

نوع پروژه : خدماتی

حافظ خودرو

حوزه فعالیت : کارشناسی خودرو

نوع پروژه : خدماتی

مهراد سرویس

حوزه فعالیت : تعمیرات لوازم خانگی

نوع پروژه : فروشگاهی

ورنامال

حوزه فعالیت : گیمینگ

نوع پروژه : شرکتی

شرکت منطقه آزاد انزلی

حوزه فعالیت : سرمایه گذاری

نوع پروژه : شرکتی

پارسیان فیلتر

حوزه فعالیت : فیلترسازی

نوع پروژه : فروشگاهی

چرم ماهان سان

حوزه فعالیت : چرم

جدیدترین مقالات آموزشی ما

جدیدترین مطالب آموزشی …

پاسخ به سوالات شما در مورد سئو سایت و نحوه ی عملکرد آن

افزایش سرعت اجرا
آیا سئو برای همه وب سایت ها ضروری است؟

بله، امروزه کاربران در هر حوزه ای برای رفع نیازهایشان در موتورهای جستجو به دنبال حل کردن آن هستند، پس سئو برای هر سایتی ضرورت دارد.

چقدر طول می کشد تا سئو نتیجه دهد؟

به طور معمول پروژه های سئو، در مدت زمان 6 ماه الی یکسال به نتیجه ی مطلوب خود می رسند.

آیا خودم می تونم سایتمو سئو کنم ؟

خیر، تنها کاری که شما میتونید برای سئو سایت خودتون انجام بدید گذاشتن مقاله هستش ولی نمی دونید که آیا اون مقاله رو درست و اصولی گذاشتید یا نه ؟ و در کنارش اطلاعاتی در مورد انواع سئو ها ندارید.